[Czuwaj] stan ZHP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 27 Paź 2006, 17:44:13 CEST

Dnia 27-10-2006 o 17:03:25 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> W 1988 roku, jak zaczynal formalnie powstawac ZHR,
> dlugo zastanawialem sie czy nie przejsc ze swoja druzyna do nowo
> powstajacej
> organizacji. Pozostalem jednak tutaj. Bo wtedy wierzylem, ze uda sie
> wyprowadzic na prosta nasz zwiazek. Wierzylem, ze zasada oczyszczenia
> wlasnego  podworka bedzie skuteczna i mozliwa. Niestety, po 15 latach
> prob
> stopniowo tracilem nadzieje. I byc moze, ze jutro strace ja bezpowrotnie.
> Jeszcze poki  co..... Czuwaj!
> phm. Jerzy Łukaszewicz
> Hufiec Lublin ZHP

Heh to masz tak jak ja :/
Tylko nie wiem dlaczego wiążesz to z harcerstwem. Widzisz harcerstwo to
Ruch a ZHP to organizacja tylko jest. Nie wiem czy powinieneś oddawać swój
krzyż. Wystąpić z ZHP to inna sprawa ale krzyż ?
Prawda jest znana (fakt są tacy którzy stojąc w kupie twierdzą że to
kwiatki pachną) jest źle, ale kto ma to zmienić? Trza wychowywać dzieci na
prawych ludzi, One naprawdę szybko dorastają i jeśli bedzie to wychowanie
harcerskie, w pełnym tego słowa znaczeniu to posprzątają tak, że będzie
sie błyszczało, ale żeby tak się stało... to teraz trzeba pracować ze
wzmożoną siłą a nie rzucac krzyżami.

Pozdrawiam

Sikor