[Czuwaj] Re: RE:1%

Paweł "YETI" Lach yeti2ky w poczta.fm
Sob, 28 Paź 2006, 10:10:28 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w ...>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."

> W Toruniu wpisujesz nazwę druzyny na przelew - po potrąceniu haraczu
> na GK - całość kwoty idzie do dyspozycji druzyny.

Moment, ja czegoś w takim razie nie rozumiem... W moim hufcu po
przekazaniu 1% na jego konto z dopiskiem dla której jednostki 100% sumy
trafia do drużyny i niema problemu z "wyjęciem" tych pieniędzy. Od
początku nie stracilismy jako jednostka na rzecz hufca ani innych
struktur ani złotówki.
Więc nie rozumiem tu stwierdzenia o "haraczu" ale być może to gdzieś u
nas popełniamy błąd.

> Zdziwiony jestem, że gdzie indziej kradną.

Ja jestem tylko zbulwersowany tym faktem bo na zdziwienie niema tu
miejsca.

> DJD

Paweł "YETI" Lach

Kliknij i zacznij dobrze zarabiac. Zyskaj 7% na lokacie!
A moze jeszcze wiecej na najlepszych funduszach!
Oferta dostepna tylko w Open Finance: http://link.interia.pl/f19ae