[Czuwaj] Re: RE:1%

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Sob, 28 Paź 2006, 18:02:04 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):
> Ja jestem wdzięczny za ogólnopolską kampanię na rzecz 1%, a także za fundusz
> Grażyńskiego. Gdyby nie pobierano tych 5% na górze i tak bym je wpłacił na
> taki cel, bo po przekazaniu, to już ja jestem dysponentem tych pieniędzy. Na
> szczęście pobierają je z automatu, co odciąża mnie od biegania do banku i
> pozwala się zająć pracą na dole.

Dodam tylko, bo jakoś się Tomek nie spieszy z prostowaniem, że Grażyński
pochodzi z części środków, które ZHP pozyskuje z 1%. To znaczy z tych
wpłat, ktore nie są przeznaczone na konkretne środowisko a na całość ZHP
i wpływają na rachunek prowadzony przez GK ZHP.

5%, które jest potrącane z wpłat na konkretne jednostki jest
przeznaczane TYLKO na kampanię ogólnopolską. Mam nadzieję, że tak zostanie.

Kowlak