[Czuwaj] Re: RE:1%

Sob, 28 Paź 2006, 10:54:20 CEST

Dnia piątek 27 października 2006 19:59, adams napisał:

> Oczywiście szanuję Twoje prawo do niecierpienia, ale ja przedstawiłem swój
> pogląd w tej sprawie - a do tego niewątpliwie mam prawo

"Mało, który człowiek myśli, ale każdy chce mieć własne zdanie" - to myśl
Georga Berkeleya

Ja jestem wdzięczny za ogólnopolską kampanię na rzecz 1%, a także za fundusz
Grażyńskiego. Gdyby nie pobierano tych 5% na górze i tak bym je wpłacił na
taki cel, bo po przekazaniu, to już ja jestem dysponentem tych pieniędzy. Na
szczęście pobierają je z automatu, co odciąża mnie od biegania do banku i
pozwala się zająć pracą na dole.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)