[Czuwaj] Zjazd Choragwi Lubelskiej

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Nie, 29 Paź 2006, 22:18:19 CET

> Sprawę Lublina omawialiśy na RN. Napisz kto jeszcze kandydował i coś o
> składzie RCh.
> SW

Czytając to wszystko co sie dzieje, gdzieś w drugim krańcu Polski jest
poprostu dla mnie wielkim SZOKIEM! To nie pierwszy przypadek który donosi że
w naszym Związku dzieje sie naprawde źle. Że działają układy i układziki....
Coraz większą mam ochote poprostu dać sobie spokój z tym wszystkim i
wystąpić ze Związku. Pewnie niektórzy z Was też tak kiedyś pomyśleli... ale
mam nadzieje że wystarczy nam wszystkim sił żeby walczyć z patologią - bo
inaczej tego nie moge nazwać. A gdzie w tym wszystkim jest "władza" ??
Dlaczego nikt nie walczy z takimi patologiami ?? Jak to sie dzieje że
przewodniczący ChKR miał za sobą kilka wyroków sądowych. Czy nikt z "góry"
nie weryfikuje co sie dzieje na poziomie chorągwianym? Uważam cały system za
beznadziejny jeśli jest tak jest że Warszawa nie kontroluje tego co sie
dzieje w regionach....

phm. Łukasz Pierzchalski
z-ca przewod. Komisji Rewizyjnej
Hufiec ZHP Toruń