[Czuwaj] Zjazd Choragwi Lubelskiej

adams a.adamski w szpital.koscierzyna.pl
Nie, 29 Paź 2006, 22:43:50 CET

 A gdzie w tym wszystkim jest "władza" ??
> Dlaczego nikt nie walczy z takimi patologiami ?? Jak to sie dzieje że
> przewodniczący ChKR miał za sobą kilka wyroków sądowych. Czy nikt z "góry"
> nie weryfikuje co sie dzieje na poziomie chorągwianym?

A jak to się dzieje, że w najwyższych władzach państwowych są ludzie o
wątpliwej reputacji, mający za sobą wyroki sądowe... Żyjemy w takich czasach
i ciągle wielu z nas udaje, że tego wszystkiego nie widzi. Gdzie w tym
wszystkim władza? Jak to gdzie, właśnie jest tak samo uwikłana w te
patologie, jak poszczególni jej/nasi przedstawiciele. W naszej organizacji
od wielu lat jest bardzo źle a my ciągle dyskutujemy na tematy zupełnie
neistotne i bijemy przysłowiową pianę. Dziwię się jednak, dlaczego nie
dostrzegamy tego, że  coraz więcej ludzi się po prostu z nas śmieje.
Przestajemy być powoli partnerami w rozmowach a już na pewno wzorcami do
naśladowania dla dzieci i młodzieży. Stajemy się bardziej towarzystwem
wzajemnej adoracji, które jest wykorzystywane przez cwaniaków do ich
własnych celów, z pewnością nie mających nic wspólnego z ideami, które
podobno głosimy. Też jestem zszokowany tym wszystkim, ale niestety nie od
dzisiaj.
adams