RE: [Czuwaj] Zjazd Chorągwi Lubelskiej

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 30 Paź 2006, 08:48:23 CET

::Sławek napisał:
::::Sprawę Lublina omawialiśy na RN.
::
::Sławku, odpowiem słowami trenera Górskiego: "NO I CO Z TEGO?"
::
::Ja już Ci kiedyś Rafale napisałem. Mniej pisz na liście więcej działaj!

Sławku, ja też już pisałem, że pisanie uchwał i stanowienie lepszego prawa w
ZHP, to zadanie bardzo ważne, potrzebne i kluczowe.

I pisałem Ci, że napisanie najlepszej uchwały nie zmieni faktu, że gdzieś
tam w Lublinie "nasi" ludzie (których ja nawet nie znam osobiście - ale są
mi bliscy poprzez ideały, które wspólnie wyznajemy) są pozbawieni praw
instruktorskich!
Mam im powiedzieć - spoko chłopaki - my w RN już piszemy uchwałę?

Chyba że chodzi Ci o inne działania... Jeśli tak - to jakie?

Inna sprawa, że pisałem o tym, że wszystkie władze naczelne powinny wziąć
się za staranie o to by Związek był coraz lepszy - a nie tylko RN. Szczerze
powiem, że niedobrze się stało, że na Zjeździe Lubelskim głosu nie zabrała
dh Kwapińsa i dh Borodzik. Wiele osób czekało na ich słowa. Mogli wesprzeć
wielu instruktorów swoim autorytetem. Czemu milczeli? Nie wiem.

Seascout