[Czuwaj] Naprawa ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 30 Paź 2006, 11:44:40 CET

Rok pracy z tym samym skarbnikiem, czy ksiegowym to już "kumpelstwo"?

Nie oskarzajmy kazdego o kradziez tylko dlatego, ze pracuje wciąż z tym
samym ksiegowym, czy skarbnikiem.
To się chyba pomowieniem nazywa...

A jeśli ktos ma dowody, albo "uzasadnione podejrzenie" to nie ma na co
czekac. Sa komisje rewizyjne. Sa sady. Harcerskie i cywilne. Sa prokuratury.
Zachowanie takich informacji dla siebie i poruszanie ich tylko w internecie
to chyba "zaniechanie", choc dla mnie to "wspoludzial".

Tomek