[Czuwaj] Naprawa ZHP

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pon, 30 Paź 2006, 18:16:09 CET

Grzegorz Jurek napisał(a):
> praca w związku to powinna być nie tylko służba, lecz również możliwość
> rozwoju i awansu zawodowego, a prowadzone obecnie dyskusje prowadzą do tego,

To nie tak Grzegorz. Powinno się systemowo zadecydować które stanowiska
są płatne, które nie.
A nie decydować w danym przypadku. Płatne stanowiska sa potrzebne, ale
to zupełnie inna bajka.

Słuchajcie, na prawdę trzeba przyjrzeć się jak to robią gdzie indziej.
Mamy kilkadziesiąt światowych organizacji. Może zacząć od europejskich?

Szukam szefa projektu który polegałby na opisaniu struktur organizacji
europejskich. Powinien orientować się choć trochę w sprawach skautowych,
i bardzo dobrze znać język angielski. Dobrze gdyby znał też np
francuski. Ja oferuję całą swoją pomoc i sieć kontaktów. Trzeba by
opracować formularz, później jeszcze pokorespondować z niektórymi
instruktorami z za granicy, czy dać kilka "misji szpiegowskich" ;)
osobom wyjeżdżającym na różne seminaria. Powstałby bardzo fajy materiał,
o strukturze od samego dołu (zastępy, drużyny) do góry. Nie do
przecenienia...