[Czuwaj] Re: Zjazd Choragwi Lubelskiej

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 30 Paź 2006, 12:22:51 CET

Piotr napisał:
::Powtórzę retoryczne pytanie Janusza Sikorskiego: Powtórka z KIHAM-u?
::I dodam własne: Nowy "ZHR"?
::

Bardzo szanuję Wasze zdanie - ale mam cokolwiek odmienne. Związek jest
jeden, ze swoimi problemami. I nie ma sensu jeszcze bardziej go osłabiać
poprzez niepotrzebne podziały.

Bo Sikor czy KIHAM naprawdę dokonał moralnej odnowy ZHP?

Powiedzcie mi, co z tego, że powstał moralnie kryształowy ZHR, gdy obecnie
150 tys. młodych ludzi jest właśnie w ZHP! Czy możemy ich opuścić i
powiedzieć "radźcie sobie sami"? Czy nie mamy moralnego nakazu zająć się
właśnie tymi 150 tys. ludzi w ZHP, by z harcerstwa wynieśli to co najlepsze,
a nie to co najgorsze?

Ja jestem przeciwnikiem wszelkich rozłamów, RPM-ów, nowych Związków. To są
drogi do nikąd, które tak naprawdę nic nie zmieniają.

Jedyne co może zmienić Związek, to nasza postawa w ZHP, nasza praca, nasze
reagowanie na patologię - a nie budowanie "struktur zapasowych" czy
tworzenie podziałów...

Ciągle w to wierzę...

Seascout