[Czuwaj] Zarobki i choragwie - było: naprawa ZHP

Pon, 30 Paź 2006, 17:20:39 CET

Dnia poniedziałek 30 października 2006 11:39, TOGRO.pl napisał:

> Ja osobiscie jestem zazenowany tym jak malo zarabia komendant mojej
> choragwi i jest to jednym z powodow dla których podjecie decyzji o
> kandydowaniu na funcje komendanta hufca, czy choragwi wiaze się z tak duza
> rozterka.

A mógłbyś napisać ile zarabia? Albo podać mi publiczne źródło, z którego
zasięgnąłbym tej informacji.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)