RE: [Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 30 Paź 2006, 18:22:20 CET

Ja zapytalem komendanta. O ile dobrze pamietam to 1400 za pol etatu.
Może dla niektórych to duzo, ale ja bym nie chcial za tyle pracowac.
Szczególnie, ze często te pol etatu rozrasta się do 2 etatow, a jemu za
nadgodziny nie placa... :-)

Ale mysle, ze nic nie stoi na przeszkodzie abys osobiscie zapytal
komendanta... :-)

Pozdrawiam
_________________________
Tomasz Grodzki