[Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pon, 30 Paź 2006, 18:27:14 CET

TOGRO.pl napisał(a):
> Ja zapytalem komendanta. O ile dobrze pamietam to 1400 za pol etatu.
> Może dla niektórych to duzo, ale ja bym nie chcial za tyle pracowac.
> Szczególnie, ze często te pol etatu rozrasta się do 2 etatow, a jemu za
> nadgodziny nie placa... :-)
>
> Ale mysle, ze nic nie stoi na przeszkodzie abys osobiscie zapytal
> komendanta... :-)
>
> Pozdrawiam

Przypomnę, że tramwajarz w Warszawie zarabia 2400.
Jeśli chcemy mieć profesjonalistów, to musimy im dobrze płacić. Tylko
taki komendant powinien sam pozyskać środki między innymi na swoją
wypłatę, dobrze myślę?

Inna sprawa które etaty powinny być płatne, a które nie...