RE: [Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 31 Paź 2006, 00:27:44 CET

Zgadzam się z Toba. Pod warunkiem, ze najpierw zapewni byt choragwi, a potem
zarobi na swoje wynagrodzenie. Co stoi na przeszkodzie, aby miał podstawe
600 zl i premie "z zysku" 5000 zl ?

Tomek