[Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

Pon, 30 Paź 2006, 23:31:09 CET

Dnia poniedziałek 30 października 2006 18:22, TOGRO.pl napisał:

> Ja zapytalem komendanta. O ile dobrze pamietam to 1400 za pol etatu.
> Może dla niektórych to duzo, ale ja bym nie chcial za tyle pracowac.

To rzeczywiście niewiele. Pewnie ledwie mu starcza na paliwo na dojazdy, a jak
z tego utrzymać rodzinę?? Chyba, że prowadzi jakąś działalność zawodową, choć
nie przypominam sobie, żeby wspomniał o tym podczas prezentacji na Zjeździe,
poza enigmatycznym (jestem biznesmanem). A może synowie już dorośli. Kurcze
jak ja mało wiem o swoim komendancie chorągwi....

> Ale mysle, ze nic nie stoi na przeszkodzie abys osobiscie zapytal
> komendanta... :-)

Nie spotykamy się zbyt często, także nie miałem okazji. Pewnie gdybyśmy się
spotkali, pogawędził by ze mną chętnie i mógłbym o tym z nim porozmawiać. Nie
miałem jednak okazji. Dziękuję, że zaspokoiłeś moją ciekawość.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)