[Czuwaj] A moze jakis ruch spoleczny?

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Wto, 31 Paź 2006, 12:46:27 CET

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>

> Może warto przyjrzeć się sprawdzonym rozwiązaniom, zanim wprowadzi się w
> życie uchwały ostatniego zjazdu ZHP  i zakonserwuje na długie lata
> aktualny stan ?

Andrzeju, jestes moim autorytetem! Wodzu, prowadz! :)
A tak na serio, to w tym miejscu lista nazwisk, ktore cenie niezwykle wysoko
bylaby bardzo dluga. Dlatego uwazam, ze wlasnie tu, na tej Liscie, mozemy
zaczac robic cos niezwykle dobrego.
Osobiscie mam juz dosyc bicia piany i pisania ciagle o tym samym. Proponuje,
aby skonkretyzowac nasze niezadowolenie i stworzyc cos w rodzaju
ogolnopolskiego ruchu spolecznego. Niby takie cos, jak ruch
programowo-metodyczny, ale dotyczacy odnowy moralnej w naszym Zwiazku popzez
zmiane struktury organizacyjnej, lub np. tak jak ruch "Calym Zyciem". Niby
grupa poza struktura, ale jednak o duzym znaczeniu. Wbrew pozorom uwazam, ze
tylko ta droga mozemy rozpoczac prawdziwa odnowe.
Mozemy sobie tutaj pisac i dyskutowac, ale zeby byly z tego jakies owoce,
to zainteresowani musza sie spotkac, musza bezposrednio przedyskutowac
sytuacje w Zwiazku i opracowac konkretny projekt zmian. Taki opracowany
projekt, przedyskutowany w srodowiskach i podpisany przez akceptujacych
instruktorow, przedstawiony zostalby Radzie Naczelnej na nadzwyczajnym
posiedzeniu.
Dlatego, bardzo serio i cala powaga, prosze o  wypowiedzenie sie, czy
akceptujemy powstanie takiego oficjalnego Ruchu Odnowy Moralnej i kto z
druhow chcialby wlaczyc sie w jego dzialanie.
Osobiscie moge zobowiazac sie do zorganizowania spotkania wstepnego. Trzeba
dzialac bardzo szybko.
Czekam na odzew.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin

P.S. Czy to ma jakies szanse powodzenia....?