[Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawaZHP

Wto, 31 Paź 2006, 20:57:24 CET

Dnia wtorek 31 października 2006 16:39, TOGRO.pl napisał:

> A teraz już zupelnie jasno. Komendant ma prywatna firme.
> Podejrzewam, ze wynagrodzenie z tej funkcji to swoisty zwrot kosztow.
> Ale to już inna sprawa.

Dzięki, to wiele wyjaśnia

> Wiec czemu Ty nie pytasz wprost? A może jednak pytasz, ale ja nie wiem?

Po pierwsze: mam mało okazji. Po drugie (i ważniejsze): kontaktami z Komendą
Chorągwi zajmują się u nas w hufcu Skarbnik i Komendant. Ja jestem
namiestnikiem.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)