OT - Re: [Czuwaj] Re: naprawa ZHP

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Wto, 31 Paź 2006, 17:13:28 CET

<cytat kto="Janusz Sikorski">

> Jakie argumenty ? Aby coś nazwać argumentem to musi mieć jakąkolwiek siłę
> lub sens. Na takiej zasadzie to mozna napisać że chorągwie powinny być bo
> w naszej chorągwi są ładnie pomalowane sciany, takie brzoskwiniowe, a poza

> Heh... Ja oczywiście piszę o jakichkolwiek WAŻKICH argumentach, bo
> reprezentowanie nas w województwie to żaden argument, przepływ informacji?
> Coś mi się wydaje że bedzie lepszy jak choragwi nie bedzie, zarządzanie
> majątkiem? Hehehehe nawet nie będę komentował. No więc PO CO NAM
> CHORĄGWIE?

Spokojnie, nie stawiajmy wszystkiego na glowie ;).
Zacznijmy od poczatku. Przerzucanie "ciezaru dowodu" na tych, co nie maja
nic przeciwko choragwiom jest nie fair. Jesli zalezy ci na zmianie
obowiazujacego stanu rzeczy, to ty powienienes w dyskusji wykazac
argumenty przekonujace te osoby, ze nie maja racji.
Bo to troche jak tlumaczenie sie "z bycia wielbladem" ;).
Jesli ja uwazam, ze mundury harcerskie powinny miec kolor czerwony, to nie
prosze wszystkich, zeby mi podali argumenty za tym, ze maja jednak byc
zielone. I to ja powinienem w tej sytuacji ich przekonac do tego, ze
czerwony jest leszy, a takze to ONI (tzn. ci ktorym obecny kolor nie
przeszkadza) maja prawo decydowac, czy moj argument jest WAZKI, czy nie. I
czy on ma sens.
Inaczej wogole nie bylibysmy w stanie dzialac, bo musilibysmy sie
tlumaczyc, dlaczego nie robimy tego, czy innego na tysiace roznych
sposobow.

Pozdr.,
Admiral

PS:Oczywiscie nie znajdujacy argumentow za istnieniem choragwi ;)

--
:)