[Czuwaj] Re: naprawa ZHP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Wto, 31 Paź 2006, 16:27:18 CET

Dnia 31-10-2006 o 15:57:40 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Trochę demagogią jest to co wyżej napisałeś  Argumenty padły a że
> Ciebie nie przekonały to już zupełnie inna sprawa.
> Kowlak
> ------------------------------

Jakie argumenty ? Aby coś nazwać argumentem to musi mieć jakąkolwiek siłę
lub sens. Na takiej zasadzie to mozna napisać że chorągwie powinny być bo
w naszej chorągwi są ładnie pomalowane sciany, takie brzoskwiniowe, a poza
tym jest duży korytaż i nieszczelne okna więc jak na korytarzu ktoś
nakopci to zaraz nie śmierdzi bo dym jest wywiany. To znaczy śmierdzi ale
nie aż tak żeby się dusić, tylko tak że wchodzący czują...(nie no, żeby
nie było, nie wiem jaki mają kolor ściany w chorągwi slaskiej, jakoś mnie
to mało interesuje ;) )
Heh... Ja oczywiście piszę o jakichkolwiek WAŻKICH argumentach, bo
reprezentowanie nas w województwie to żaden argument, przepływ informacji?
Coś mi się wydaje że bedzie lepszy jak choragwi nie bedzie, zarządzanie
majątkiem? Hehehehe nawet nie będę komentował. No więc PO CO NAM CHORĄGWIE?

Pozdrawiam

Janusz Sikorski