RE: [Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawaZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 31 Paź 2006, 16:39:28 CET

A teraz już zupelnie jasno. Komendant ma prywatna firme.
Podejrzewam, ze wynagrodzenie z tej funkcji to swoisty zwrot kosztow.
Ale to już inna sprawa.

> Kiedy rozmawiamy na [czuwaj] o Komendancie Chorągwi
> Stołecznej nieodmiennie przypomina mi się ten cytat:
>
> "Czasem, aż oczy bolą patrzeć jak się przemęcza, dla naszego
> klubu, prezes Ochódzki Ryszard, naszego klubu "Tęcza". Ciągle
> pracuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy
> wtykają mu szpilki. To nie ludzie - to wilki! To mówiłem ja -
> Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat!"
>
> --
> Czuwaj!
>
> parasol

Daj spokoj. Komendant nie czyta tej listy.
Jestem daleki od lizusostwa i zadaje mnostwo niewygodnych pytan.
Nie mam jednak problemow z uzyskaniem odpowiedzi.
Wiec czemu Ty nie pytasz wprost? A może jednak pytasz, ale ja nie wiem?

Tomek