[Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

Wto, 31 Paź 2006, 15:29:41 CET

Dnia wtorek 31 października 2006 00:33, TOGRO.pl napisał:

> Ironizowales?

Bo ja wiem...? Generalnie wydaje mi się niemożliwe, żeby pracował za 1400 zł,
dojeżdżając zza miasta i mając trójkę dzieci. I widzę dwa wyjścia: albo do
tych 1400 zł dokładają się także inne "profity", które się do pensji
doliczają, albo Komendant zarabia pieniądze gdzieś indziej (np. prowadzi
firmę) albo jest utrzymywany przez jakiegoś członka rodziny. Niestety prawdą
jest, że nie mam pojęcia co do jego sytuacji zawodowej, także trudno mi coś
zawyrokować. Poza tym, że wydaje mi się to mało przejrzyste. Mam nadzieję, że
teraz wyraziłem się jaśniej.

> Czy pisales powaznie? Bo nie wiem jak się odniesc... A jezyk mnie
> swierzbi... :-)

Świerzbi Cię żeby napisać coś o pieniądzach z dotacji, które KCH nam
nieuczciwie wydziela według własnego widzimisię? Czy może o fakturach, które
wszyscy musimy brać na adres KCH, a powodów takiego rozporządzenia można się
tylko domyślać?

Kiedy rozmawiamy na [czuwaj] o Komendancie Chorągwi Stołecznej nieodmiennie
przypomina mi się ten cytat:

"Czasem, aż oczy bolą patrzeć jak się przemęcza, dla naszego klubu, prezes
Ochódzki Ryszard, naszego klubu "Tęcza". Ciągle pracuje! Wszystkiego
przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykają mu szpilki. To nie ludzie - to
wilki! To mówiłem ja - Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam
prezes sto lat!"

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)