RE: [Czuwaj] Zarobki i choragwie -było: naprawa ZHP

Grzegorz Jurek goja73 w poczta.onet.pl
Wto, 31 Paź 2006, 16:00:55 CET

> Nie pamietam. Nie wiem nawet czy zapytalem.
> Uwazam, ze w obydwu przypadkach to za malo.
>
> Tomek
>
> PC=====================
> No nie wiem...
> 2800 zł, "na rękę", za 1 etat
> to chyba jednak nie jest zbyt mało
>
> Ale to może moje krakowskie "skrzywienie"
> ;-)))
>
> Czesław

[goja73]
sprawdźcie ile zarabiają przedstawiciele samorządu w regionie,
(akurat gazety  lubią o tym pisać przed wyborami)
kwota 2800 na rękę raczej nie będzie zbyt wysoka, w niektórych regionach
może porównywalna

> Jeśli chcemy mieć profesjonalistów, to musimy im dobrze płacić. Tylko
> taki komendant powinien sam pozyskać środki między innymi na swoją wypłatę
[goja73]
oczywiście, choć nie tylko ilość pozyskanych środków powinna być regulatorem
wynagrodzenia

> Szczególnie, ze często te pol etatu rozrasta się do 2 etatow, a jemu za
nadgodziny nie placa...
[goja73]
3. jak to kwota za dwa etaty to ja wolę pracować "u siebie",
a służbę (bez etatu) pełnić w czasie wolnym

hm. Grzegorz Jurek
ZHP Łódź-Widzew
gg 2002518, tel. 0512 275 705
grzegorz w zhpwidzew.pl >