[Czuwaj] Pytanie do RN

Wto, 31 Paź 2006, 23:18:47 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] Pytanie do RN
Data: 2006-10-31 21:57:51

chorągwie nie stały się już zupełnie samodzielnymi baroniami - aby można >>
SW> było od nich czegokolwiek wymagać programowo i organizacyjnie (np składki)
?>>

> [...]
SW> Ale wszystkim pochowanym dziś po kątach zwolennikom podwójnej osobowości
SW> przypomna, że tak naprawde wszystko zależeć będzie od władz wykonawczych
SW> związku.
SW> Obowiązywać będzie 1 statut, uchwały RN (np. składkowa, o funduszu ryzyka
SW> itp.). Jednak egzekucja ich postanowień należy do GK. Jeśli będzie taka jak
SW> uchwały składkowej to "baronie" pozostaną "baroniami".

SW> Ale cóz. Demokracja. Zjazd wybrał. po co było słuchac oszołómów z
SW> Dolnośląskiej. Ciekawe kiedy obudza się ówcześni zwolennicy kadencyjności
SW> kiedy nie stanie nam kadry do prowadzenia hufców..

Najpierw do G00rka.
Włąściwie nawet zacząłem te punkty dla Ciebie wypisywać, ale potem
stwierdziłem, że to bez sensu. Wszystko przecież wynika i tak z
jednego źródła- ze Statutu. Kliknij "wyszukaj" wpisz "chorągiew" i
szybko zobaczysz jaka jest relacja pomiędzy Chorąwiami a ZHP jako
całością. Są to tylko jednostki organizacyjne, obowiązuje je statut,
podlegają zjazdowi, można stwierdzić nieważność decyzji ich władz,
można stwierdzić ich niewypłacalność i je rozwiązać itd.
Czy to wystarczy - tak, jeśli nie założyć, że kierować nimi będą sami
oszuści, wichłacze i dorobkiewicze. A TAK ZAKŁADAĆ NIE WOLNO!!!

A teraz do Sławka.
Myślę, ze przesadzasz. Mówisz że zwolennicy podwójnej osobowości
chowają się dziś po kątach? A skąd taka teza? Oto jestem. Uważam że
to dobre rozwiązanie i dajmy czas mu się sprawdzić.

I mieszasz wątki. Kadencyjność - to zupełnie co innego.

Rynio

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu