[Czuwaj] Kasa z Europy przeczytaj, co napisano drobnym druczkiem...

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 13 Wrz 2006, 17:36:10 CEST

Andrzej Rolewicz napisał(a):
> Użytkownik Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał:
> - ZACHĘCAM wszystkich do zaaktywizowania się. Kasa naprawde

> Przeczytaj regulamin - wnioski wysyłamy do Warszawy, przejrzy je komisja i najlepsze dziesięć wyśle "do Europy"
> jak to się mówi ? - bo starej daty jestem - <rotfl> ?
> pwd Andrzej Rolewicz
> Człuchów

o co ci chodzi?
że GK wybiera wnioski "po uważaniu", albo że jak 10 ma szanse na
realzizację to w ogóle nie nalezy próbować?
taka procedura obowiązuje "od zawsze"
i raz udało mi się dostać jakieś 1200 euro na dofinansowanie kursu
żeglarskiego,
a zaręczam ci, że nie znam osobiście nikogo z GK, a na Konopnickiej nie
byłem nigdy w zyciu,
proejkt też nie zawierał żandych fajerwerków

Marcin Wojtczak