[Czuwaj] Kasa z Europy przeczytaj, co napisano drobnym druczkiem...

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 14 Wrz 2006, 06:43:52 CEST

Użytkownik Marcin Wojtczak <majcin w autograf.pl> napisał:
>o co ci chodzi?
>że GK wybiera wnioski "po uważaniu", albo że jak 10 ma szanse na
>realzizację to w ogóle nie nalezy próbować?

wiem ile trzeba napracować się, aby sklecić w miarę sensowny wniosek.
Kiedyś wytworzyłem taki do polsko-amerykańskiej fundacji wolności.
Jeśli info idzie na całą Polskę i jest 10 projektów do zakwalifikowania - to nawet nie próbuję.
Andrzej