[Czuwaj] Kasa z Europy przeczytaj, co napisano drobnymdruczkiem...

Czw, 14 Wrz 2006, 12:47:38 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>;
"Marcin Wojtczak" <majcin w autograf.pl>
Sent: Thursday, 14 September 2006 06:43
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Kasa z Europy przeczytaj, co napisano
drobnymdruczkiem...

> wiem ile trzeba napracować się, aby sklecić w miarę sensowny wniosek.
> Kiedyś wytworzyłem taki do polsko-amerykańskiej fundacji wolności.
> Jeśli info idzie na całą Polskę i jest 10 projektów do zakwalifikowania -
> to nawet nie próbuję.

Błąd. I jeszcze raz błąd.

Myśmy wnioski (dwa) do porzedniej edycji stworzyli w 3 dni, bo tyle mielismy
czasu do deadline, kiedyśmy się dowiedzieli i konkursie. Jeden przeszedł.
Źle?

Teraz jest czas jeszcze z 2 tygodnie najmarniej. Cięzko jest mi coś
wymysleć... może ta presja czasu jest potrzebna?

DJD