[Czuwaj] karta <26 + Karta Rabatowa ZHP

Orite/Meggy orite.meggy w gmail.com
Nie, 17 Wrz 2006, 11:53:26 CEST

  ----- Original Message -----
  From: Darek Mołodecki
  To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
  Sent: Sunday, September 17, 2006 10:14 AM
  Subject: [Czuwaj] karta <26

  Czy  Karta  ZHP <26   umarła czy coś  wiecie o niej

  Darek Mołodecki

  A ja bym się chciała dołączyć - ale z pytaniem o Kartę Rabatową ZHP (bo to nie jest to samo)

  Wydaje mi się, że serwis www.karta.zhp.pl wyraźnie sugeruje że dla nas - potencjalnych posiadaczy - że ta karta umarła. Od dłuższego czasu nic się na nim nie zmienia, nie jest nigdzie napisane kto jest za niego odpowiedzialny, "wyszukiwarka rabatów" kieruje do strony w domenie zhp.org.pl a "Specjalne oferty dla posiadaczy karty" są puste - wyraźnie chyba świadczy o tym, że oprócz wysłania kart do jednostek projekt nie działa.

  U nas w hufcu nie zostały w ogóle wydane i prawdopodobnie nie zostaną - poczekamy na kartę na 2007 r. - nie będziemy zmuszać dzieciaków do wydawania pieniędzy na zdjęcia do czegoś, co i tak im się nie przyda - trudno żebyśmu nocowali w Domu Harcerza a innej oferty na Gdańsk nie ma.

  czy ktoś wie, czy ta akcja będzie kontynuowana w przyszłym roku? W końcu "Karta jest użytkowana przez 98 000 osob." ;) i fajnie by było wiedzieć :)

  pozdrawiam,
  Meggy "Orite" Pomorska