[Czuwaj] karta <26 + Karta Rabatowa ZHP

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 17 Wrz 2006, 18:04:28 CEST

    A ja bym się chciała dołączyć - ale z pytaniem o Kartę Rabatową ZHP (bo
to nie jest to samo)
U nas w hufcu nie zostały w ogóle wydane i prawdopodobnie nie zostaną -
poczekamy na kartę na 2007 r. - nie będziemy zmuszać dzieciaków do wydawania
pieniędzy na zdjęcia do czegoś, co i tak im się nie przyda - trudno żebyśmu
nocowali w Domu Harcerza a innej oferty na Gdańsk nie ma.
  czy ktoś wie, czy ta akcja będzie kontynuowana w przyszłym roku? W końcu
"Karta jest użytkowana przez 98 000 osob." ;) i fajnie by było wiedzieć :)

  pozdrawiam,
  Meggy "Orite" Pomorska
---------------

To, że w Druhny hufcu nie rozdano karty rabatowej to ewidentny skandal, za
który należy z góry na dół zjechać komendanta hufca, a jeśli ten nie dostał
kart to komendanta chorągwi.
Mam takie wrażenie ogólne, że temat Karty nie jest bliski obecnej ekipie w
GK. Robimy jednak wszystko by zmienić ten stosunek. Moja Komisja wymogła by
nie przerywać programu karty w tym roku i będzie tez karta w roku przyszłym,
mam nadziej wpisana w nową uchwałę składkową, której projekt przygotowałem
na październikową RN.
Nie musisz Druhno dawać zdjęcia na kartę. To tylko możliwość, nie obowiązek.
Natomiast dla używalności karty potrzebne jest wspólne zaangażowanie całego
Związku. Wystarczy, że w np. w Gdańsku ktoś załatwi zniżke na kartę w jakimś
kinie i już jej wartość i używalnośc rośnie. Ja w swojej miejscowości
załatwiłem np. basen na minus 10%.
Wiem jednak, że trudno sie angażować w pozyskiwanie partnerów kiedy nawer 4
Żywioły nie dają dobrego rabatu na kartę w swoim sklepie. Ale o tej firmie
powiedziano już dużo więc nie rozwijam tego wątku.
Szansą Karty Rabatowej jest wpisanie się w zniżki w atrakcyjnej ogólnie
dostępnej sieci sprzedaży, np. marketów, Intermarchów, biedronek, czy żabek.
Nawet 1%! W grę wchodzą też np. stacje benzynowe (szczególnie atrakcyjne dla
instruktorów), McDonaldy, KFC. Może coś na wzór karty na zbieranie punktów
na stacjach benzynowych.
Wierzę tu w obecnego na liście Tomka - Kierownika! :-)
SW