[Czuwaj] karta <26 + Karta Rabatowa ZHP

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 18 Wrz 2006, 09:35:14 CEST

On N, Września 17, 2006 18:04, Sławomir Waś wrote:
>     A ja bym się chciała dołączyć - ale z pytaniem o Kartę Rabatową ZHP
> (bo
> to nie jest to samo)
> U nas w hufcu nie zostały w ogóle wydane i prawdopodobnie nie zostaną -
> poczekamy na kartę na 2007 r. - nie będziemy zmuszać dzieciaków do
> wydawania
> pieniędzy na zdjęcia do czegoś, co i tak im się nie przyda - trudno
> żebyśmu
> nocowali w Domu Harcerza a innej oferty na Gdańsk nie ma.
>   czy ktoś wie, czy ta akcja będzie kontynuowana w przyszłym roku? W końcu
> [...]

To fakt. Jak od czerwca oświecałem KH że są karty, to mi mowili że jak
będą to uwieżą. To ja sobie "scignełem" KCH i się znalazły w dwa dni i to
w hufcu, okazało się że nie jest 50 szt. tylko dla Rad Drużyn jak mi w KH
powiedzieli ale dla całego hufca. :)

Co do załatwiania zniżek przydałoby się jakiś poradnik, pismo
potwierdzające itp. by bardziej profesojonalnie wchodzić do sklepów itp. w
końcu negocjuje się zniżkę na cała Polskę.

Przy okazji świetnie sprawdziła się swego czasu akcja rossmana, coś ala
taki system punktowy każdy zakup to punkt, zbiera się je a 10 najlepszych
drużyn (najwięcej punktów) wygrywało 2000 zł na zakupy w wybranych
sklepach.

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO