[Czuwaj] karta <26 + Karta Rabatowa ZHP

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pon, 18 Wrz 2006, 10:09:27 CEST

> To fakt. Jak od czerwca oświecałem KH że są karty, to mi mowili że jak
> będą to uwieżą. To ja sobie "scignełem" KCH i się znalazły w dwa dni i to
> w hufcu, okazało się że nie jest 50 szt. tylko dla Rad Drużyn jak mi w KH
> powiedzieli ale dla całego hufca. :)
>
> Co do załatwiania zniżek przydałoby się jakiś poradnik, pismo
> potwierdzające itp. by bardziej profesojonalnie wchodzić do sklepów itp. w
> końcu negocjuje się zniżkę na cała Polskę.
>
> Przy okazji świetnie sprawdziła się swego czasu akcja rossmana, coś ala
> taki system punktowy każdy zakup to punkt, zbiera się je a 10 najlepszych
> [...]

 Karty  są  dla tych  ,którzy  opłacili  składki  w  zeszlym  roku. I tu się
zaczynaja  problemy:

          Ci  którzy zanizyli ilość członkow  w  druzynie  dostana  tylko
tyle  za ile  zapłacili    składki.
           Część osób  które  zapłacily  składki za  zeszły rok  juz odeszły
z drużyny  co  znimi

Te uwagi to do przemyślenia    a  szczególnie ta  druga   aby  ustalic
rozsądny  termin  wydawania  kart   wiadomo  ze musza  byc w  nasępnym roku
bo  składki  płacimy  SYSTEMATYCZNIE  przez cały rok , ale  szybko.

Darek Mołodecki