[Czuwaj] karta <26 + Karta Rabatowa ZHP

"Brat | phm. Paweł Pietrzak HO" brat w poczta.tp.pl
Pon, 18 Wrz 2006, 20:53:17 CEST

Sławomir Waś napisał(a):
> To, że w Druhny hufcu nie rozdano karty rabatowej to ewidentny skandal, za
> który należy z góry na dół zjechać komendanta hufca, a jeśli ten nie dostał
> kart to komendanta chorągwi.
Nie tylko w jednym hufcu pojawił się problem "zapomnienia" o kartach.
Jak, w takim razie, wygląda mechanizm przyznawania i kolportażu kart? Na
jakim szczeblu wykonywane są kolejne czynności związane z kartą? Harcerz
płaci składkę za cały rok z góry i (teoretycznie) otrzymuje kartę. A jak
wygląda proces pomiędzy wpłatą a otrzymaniem karty? Chodzi mi o schemat,
dzięki któremu można znaleźć szczebel, na którym zatrzymał się proces
tworzenia kart. Czy ktoś z Was go zna?

Pozdrawiam
Brat

--