[Czuwaj] System satysfakcjonowania w Hufcu

Śro, 20 Wrz 2006, 15:57:36 CEST

----- Original Message -----
From: "hm. Rafal M. Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 20 September 2006 14:59
Subject: [Czuwaj] System satysfakcjonowania w Hufcu

> Witam,
>
> Chcialem sie zorientowac jak wyglada u Was w Hufcach system
> satysfakcjonowania, czy macie jakas odznake "Zasluzonego Instruktora..."?
> Jesli tak, to czy mozna poprosic o przeslanie regulaminu? Na priva,
> oczywiscie :)))

Jest Odznaka "Zasłudze" Hufca. W trzech poziomach: brązowy, srebrny i złoty.
Bliższe info można tez uzyskać stąd: http://www.torun.zhp.pl/ko.php, łacznie
z regulaminem.

Ale czy to jest system satysfakcjonowania? Hm... tu bym się osobiście
kłocił. Jak już, to tylko jeden z elementów tego systemu. Reszta - zeleży od
konkretnych działań władz hufca, z regulaminem takowym się nie spotkałem.

Chyba kiedyś w "pobudce" był niezły artykuł na ten temat. "Jak się pozbywac
instruktorów" czy coś w ten deseń.

DJD