[Czuwaj] zjazd programowy i odnowienie przyrzeczenia

Śro, 27 Wrz 2006, 12:43:29 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 27, 2006 12:26 PM
Subject: Re: [Czuwaj] zjazd programowy i odnowienie przyrzeczenia

> Może i powinien, ale jest to mało realne "czasowo".
>
> Założony w materiale harmonogram jest nastepujący:
>
> -  X 06 - IV 07 = hufcowe konferencje instruktorskie
> -  IV 07 - X 07 = choragwiane konferencje instruktorskie
> - IX - XI 07 = przygotowanie wniosków i projektów uchwał
> - XII 07 = Zjazd
>
> Aby zjazd mógł odbyć się w lipcu 2007
> harmonogram musiałby by być nastepujący:
>
> -  X 06 - I 07 = hufcowe konferencje instruktorskie
> -  II 07 - IV 07 = choragwiane konferencje instruktorskie
> - V - VI 07 = przygotowanie wniosków i projektów uchwał
> [...]

No i jeszcze jedna przyczyna dla której władze ZHP wolą
(to oczywiscie wyłącznie moje subiektywne domniemanie)
odbyć zjazd PO 1 sierpnia 2007.

Skutkiem dyskusji przedzjadowej oraz ewentualnych uchwał zjazdu
MOŻE, podkreślam, może (ale nie musi) być
dramatyczne "rozdarcie" wewnątrz ZHP.

Takie rozdarcie w dniu 1.08.2007,
czyli w 100-lecie skautingu raczej nie jest tym
czygo porządają władze ZHP.
Zwłaszcza "na zewnątrz".

Czesław