[Czuwaj] zjazd programowy i odnowienie przyrzeczenia

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Śro, 27 Wrz 2006, 14:31:08 CEST

On Śr, Września 27, 2006 12:43, czesiek.harcerstwo wrote:
> No i jeszcze jedna przyczyna dla której władze ZHP wolą
> (to oczywiscie wyłącznie moje subiektywne domniemanie)
> odbyć zjazd PO 1 sierpnia 2007.
>
> Skutkiem dyskusji przedzjadowej oraz ewentualnych uchwał zjazdu
> MOŻE, podkreślam, może (ale nie musi) być
> dramatyczne "rozdarcie" wewnątrz ZHP.
>
> Takie rozdarcie w dniu 1.08.2007,
> czyli w 100-lecie skautingu raczej nie jest tym
> czygo porządają władze ZHP.
> Zwłaszcza "na zewnątrz".
>
> Czesław

Myśle Czesiu że się mało co mylisz, zwłaszcza jeżeli chodzi o prawo i
przyrzeczenie. Kilka przykładów z przeszłości by się znalazło :)

Chaber - tez w subiektywnych domniemaniach, spojnych z Czesiem. :)

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO