[Czuwaj] zjazd programowy i odnowienie przyrzeczenia

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Śro, 27 Wrz 2006, 16:45:29 CEST

 Witam!
Nie wiem,czy sprawa ta jest na stronie RN ZHP ale pragnę Was powiadomić
że ten temat poruszyłem na ostatniej RN i wywiązała się w związku z tym dość
mocna dyskusja.
Właśnie zaproponowałem,żeby zjazd był przed odnowieniem przyrzeczenia.
 Jak dla mnie , może sie okazać, że 1 sierpnia bedę odnawiał przyrzecznie
ale w innej organizacji, chociaż tego bardzo nie chcę!
 Informuję, że przygotowuję projekt uchwały, który skonsultuję na
najbliższym posiedzeniu naszej Komisji - w sobotę.
Projekt przewiduje wcześniejszy zjazd. Jeżeli to przejdzie, to trzeba
będzie zmienić wiele terminów ale "nic to" wobec rangi tej sprawy.
Pozdrawiam

Andrzej