[Czuwaj] Re: zjazd programowy ...

Kamil Mirowski kamil.mirowski w w.tkb.pl
Śro, 27 Wrz 2006, 22:03:37 CEST

----- Original Message -----
From: "Anna Michalina Nowakowska" <michalina32 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 27, 2006 9:56 PM
Subject: Odp: RE: [Czuwaj] Re: zjazd programowy ...

> A czy każdy z Was jest w ZHP od 1996roku lub krócej?
> i nigdy nie doświadczyliscie zmiany ZAPISU PiPH?
>
> Ja zostaję bez względu na wynik zjazdu:)
> może dlatego, ze wolę zmieniać świat na lepsze, a nie na inne:)
>
> Pozdrawiam
> Anka

A jaką masz gwarancję, że zmiany, które przyjmie Zjazd Programowy będą
zmianami na lepsze?
No, chyba, że piszesz o tym, że bez względu co postanowi Zjazd - Ty będziesz
robiła swoje i według swojej miary będziesz zmieniała świat na lepsze? Ale w
takim razie - jaki ma cel zmienianie czegokolwiek, skoro ludzie i tak będą
robili swoje?

Pozdrawiam.
Kamil