[Czuwaj] Re: zjazd programowy ...

Paweł "YETI" Lach yeti2ky w poczta.fm
Śro, 27 Wrz 2006, 23:57:23 CEST

----- Original Message -----
From: "Kamil Mirowski" <kamil.mirowski w ...>

> A jaką masz gwarancję, że zmiany, które przyjmie Zjazd Programowy będą
> zmianami na lepsze?

Nikt z nas niema... Ale to nie znaczy że już teraz mam mysleć co będzie jak
nie będą
po naszej mysli i szykować sie do podejmowania decyzji o zmainie organizacji
bądź
założeniu własnej. Jesli wiele osób ma swoje wyrobione zdanie o tym że
ideały są po
to żeby ich nie zmianiać to tylko pozostaje mieć nadzieje że potrafią
przekonać w
mertorycznej dyskusji do tego innych. to jak będzie wyglądała nasza
organizacja po
zjeździe proramowym zależy tylko od nas samych i mam nadzieje że Ci po
których
myśli nie będzie uchwała tego zjazdu nie "zabiorą swoich zabawek i nie pójdą
do
innej piaskownicy".

> No, chyba, że piszesz o tym, że bez względu co postanowi Zjazd - Ty
> będziesz robiła swoje i według swojej miary będziesz zmieniała świat na
> lepsze? Ale w takim razie - jaki ma cel zmienianie czegokolwiek, skoro
> ludzie i tak będą robili swoje?

Niestety kamil najczęściej w naszym związku i tak każdy robi tak jak on
uważa żę
będzie dobrze. Jako przykład podam chociażby sprawę poruszoną 2 tygodnie
temu
na Zjeździe nadzwyczajnym mojego hufca kiedy rozmawialiśmy o Przyżeczeniu.
Chodził o przyżeczenie składane przez wędrownika ateistę. Jak mu kazać
składać
przyżeczenien na coś w o on sam nie wierzy ??
Czy może jednak ominąć frazą "Bogu" w rocie... Lecz wtedy przyżeczenie
nie będzie ważne, więc co zrobić by był on w zgodzie z własnym sumieniem ?

Jak wy byście postąpili w tym momencie ??
Moim zdaniem na chociażby takie pytanie powinien odpowiedzieć Zjazd
Programowy.

> Pozdrawiam.
> Kamil

Pozdrawiam