[Czuwaj] zjazd programowy i odnowienie przyrzeczenia

Czw, 28 Wrz 2006, 10:03:24 CEST

Dnia czwartek 28 września 2006 09:58, Dominik Jan Domin napisał:

> A ja nie głosowałem na K., chociaż tez nie oglądam programu "szkło
> kontaktowe" (nawet nie wiem, co to jest!!)
>
> I co? Jaki to ma związek ze Zjazdem Programowym?

Nic. To taka (może hermetyczna) aluzja, do tego jak łatwo jest budować grupy,
grupki, podziały, podziałki. Chciałem przerwać znaną z głupawych forów
dyskusyjnych zabawę w dopisywanie się: Wrocław za Tuskiem, kto nie głosował
na Kaczyńskiego niech się dopisuje, kto został aresztowany na noszenie
koszulek z kaczką....itd, itp. Źle znoszę histerię..

Tu temat poważny, Zjazd Programowy, wymaga głębokiej refleksji. Wiemy, wszyscy
że sytuacja jest trudna, nie taka prosta....a tu od harcmistrzów zamiast
jakichś słów pełnych mądrości zabawa w dopisywanie się: kto jeszcze wypisuje
się z ZHP jeżli ONI tkną nasze świętości.

Ech...

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kania�si�okolicznociom,
A prawdom kaza�by za drzwiami stay (Cyprian Norwid)