[Czuwaj] zjazd programowy i odnowienie przyrzeczenia

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 12:18:54 CEST

On Śr, Września 27, 2006 19:48, hm. Rafal Raniowski HR wrote:
> [...]

Brzmi groźnie, ale prawdziwe - ja sobie mowie że nie bede musiał stawać,
przed takim dylematem. Uspokają mnie instruktorskie źródła że instynkt
zamozachowaczy związku zwycięży.

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO