[Czuwaj] Re: zjazd programowy ...

Czw, 28 Wrz 2006, 10:17:55 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 28 September 2006 09:36
Subject: Re: [Czuwaj] Re: zjazd programowy ...

> Czy występujecie z hukiem, gdy np pozwoli się pić alkohol członkom ZHP
> powyżej 18 roku życia (poniżej i tak jest nielegalne), czy może wtedy gdy
> zmieni się trochę terminologię (na razie jest ona tak aktualna jak
> biblijna - "bliźni" itp).
>
> A może gdy KTOKOLWIEK tknie prawo i przyrzeczenie harcerskie, które to ma
> być niezmienne??
>
> ***
>
> Ja mam nadzieję, że po raz pierwszy tak na prawdę zrobimy wszystko po
> ludzku.
>
> 1. Określimy potrzeby i cele
> 2. Nakreślimy program
> [...]

Widzisz, g00 - gdy Ideały skautowe zostana takie same - to jest OK. Mi
najbardziej zależy, aby te ideały pozostały, pies drapał, czy spisane po
polsku, czy po łacinie.

A nawet zalezy mi na czyms bardziej - aby WRÓCIĆ do tych ideałów, od których
odeszliśmy i z powrotem jest cięzko... patrz choćby mój poprzedni post,
gdzie pokazuje, że nasza "góra" obecnie rozumie dyscypline jako zewnętrzną
formę, posłuszeństwa rozkazom i poleceniom. W sam raz dla pruskiej armii, a
nie do skautingu.

DJD