Odp: RE: [Czuwaj] Re: zjazd programowy ...

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 12:30:32 CEST

On Śr, Września 27, 2006 21:56, Anna Michalina Nowakowska wrote:
> A czy każdy z Was jest w ZHP od 1996roku lub krócej?
> i nigdy nie doświadczyliscie zmiany ZAPISU PiPH?
>
> Ja zostaję bez względu na wynik zjazdu:)
> może dlatego, ze wolę zmieniać świat na lepsze, a nie na inne:)
>
> Pozdrawiam
> Anka

Widzisz w moim przypadku, o zmianach prawa (jestem od 1991) dowiedziałem
się o instniejących wczesniej zmianach dowiedziałem się już jako
instruktor. W myśl zasady "co se GK wymysliła, wymyśliła sama dla siebie"
obowiazywało nas prawo obecne. Myśle że część KONSERAtycznych środowisk
znów będzie "prawnie" konspirować, zostając i "zmieniając świat na
lepsze".

Czasem mam wrażenie że rozmowa o PHiH i jego zmiana na nowoczesne to chęć
powstwienia jasnej polaryzacji - ZHP modernistwyczne z prawem "pije ale
wie że alkohol jest zły - przez to modnym" a ZHR konserwatywnym -
"trzymającym nie modne prawdy ojców o abstynencji i płynącym z tego harcie
ducha..."

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO