[Czuwaj] Re: zjazd programowy ...

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Śro, 27 Wrz 2006, 22:49:21 CEST

Seascout napisał(a):
> Sikor napisał:
>
> ::
> ::E tam dwóch :/
>

> Zainspirowałeś mnie :)
>
> [ciach]
>
> Z drugiej strony, w 100% popieram Andrzeja Grabowskiego. Dla mnie ponowienie
> Przyrzeczenia będzie czymś bardzo ważnym. To nie będzie nastawiony na
> widowisko chwyt medialny. I nie wyobrażam sobie, że potwierdzę Przyrzeczenie
> w dniu 1 sierpnia, a kilka miesięcy później dopowiemy sobie co ono tak
> naprawdę oznacza.

A ty zainspirowales mnie ;)
Mozesz powiedziec cos wiecej dlaczego odnowienie Przyrzeczenia, dlaczego
akurat wtedy jest dla ciebie takie wazne. Ja moje Przyrzecznie odnawiam
codziennie jak mi sie czegos nie chce zrobic, jak sledze polityke, jak
kupuje cos w sklepie. Nie chce tu popadac w jakis dramatycznie doniosly
ton, ale tak po prostu sobie zyję z tym moim Przyrzeczniem i juz. I tak
dlugo jak mam szczera wole..., tak dlugo bede sie czul harcerzem
niezaleznie od tego statutu, innego, zlotu programowego, strategii etc
(co nie oznacza, ze nie nalezy o tym dyskutowac).
Bo ja mam w glowie to przyrzecznie, ktore zlozylem kiedys i nie
zamierzam go zmieniac. Dawno temu widzialem taki zwyczaj w pewnym
srodowisku, ze harcerki zodbywaly sprawnosc "szarej lilijki", ktora
wiazala sie z tym ze (nie znam szczegolow,ale tak to wtedy dla mnie
wygladalo) ktos sie dlugo zastanawial nad soba, a potem niejako przy
okazji innych przyrzeczen odnawial swoje przerzeczenie. Wtedy wygladalo
to dla mnie dziwnie, nie znalem czegos takiego. Teraz widze, ze to
starych wygow moze byc wazne. Ja przez ten czas nie zmienilem przekonan.
Na pewno musze pracowac nad wywiazywaniem sie z tego Przyrzeczenia, ale
nadal mam szczera wole.

Zatem z mojego punktu widzenia, to jednak bedzie "nastawiony na
widowisko chwyt medialny" :(. Powiedz mi dlaczego sie myle, dlaczego dla
ciebie to wazne?

pozdr.,
admiral