[Czuwaj] Re: zjazd programowy - NICI!!

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 14:12:26 CEST

Wiecie co - powiem tak. Nie widzę przyszłości ŻADNEJ dyskusji o 10
punkcie. Dlatego, że ZAWSZE, ale to ZAWSZE dyskusja toczy się pomiędzy
ekstremami. Nie ma możliwości na rzeczową dyskusję. To będzie zawsze
stek napuszonych bzdur o patryjotyzmie i Ojczynie naszych dziadów. Potem
o totalnym chlejstwie na obozach, rozpitych 6 latkach i wiernych do
ostatka (tam tara dej!) środowiskach, które przemyciły Prawdziwe Ideały
przez cały czerwony okres komunistyczny.

I nici z dyskusji. Temat jest bardzo trudny - wiem o tym. Ale żeby
cokolwiek zrobić trzeba zacząć ruszać głową a nie tylko szablą.
Myślę że zjazd NIC nie zmieni. I dalej będziemy trwali w hipokryzji.
Voilla! :(