[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 14:36:05 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> Błąd.
>
> To raczej tak jakby na osiedlu istniał
> DODATKOWY zakaz obniżajacy prędkość ruchu
> na drogach wewnętrznych osiedla.
>
> Przypominam że problem nie tkwi w abstynencji dzieci/młodzieży
> a w astynencji wychowawców, jako istotnego narzędzia
> wychowawczego.
> Jako istotnego elementu wzorca osobowego instruktora.
>
> Czesław
Błąd :)
Ludzie poniżej 18 roku życia nie mogą pić wogóle. Nie to, że nie wolno
im serwować więcej niż dwóch szklanek wódki. Nie wolno im sprzedawać ani
serwować WOGÓLE alkoholu. Więc mój przykład jest bardziej adekwatny.

g00rek

P.S. Już kiedyś pisałem - to, że uczę dzieci aby nie zaczynały życia
seksualnego zbyt wcześnie nie oznacza, że sam będę powstrztymywał się od
niego przez całe moje instruktorskie życie :]

Musimy sobie najpierw odpowiedzieć na pytanie - czy naszym CELEM (samym
w sobie) jest abstynencja, czy raczej instruktorzy nie piją dlatego, aby
nauczać tego dzieci. I czy nie ma innych metod (vide:seks)