[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Czw, 28 Wrz 2006, 15:00:23 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, September 28, 2006 2:36 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: zjazd programowy

> Błąd :)
> Ludzie poniżej 18 roku życia nie mogą pić wogóle. Nie to, że nie wolno
> im serwować więcej niż dwóch szklanek wódki. Nie wolno im sprzedawać ani
> serwować WOGÓLE alkoholu. Więc mój przykład jest bardziej adekwatny.
>
> g00rek

Błąd ;-)))
Bo samochodami kierują jedynie osoby pełnoletnie.
Czy nie sądzisz ze jesli dorosli będą sie stosować
do przepisów WEWNĘTRZNYCH obniżających
prędkość, to także dzieci i młodzież posługujaca się rowerami
także będzie to robić ?

A chyba zgodzisz się ze mną że na osiedlu
na którym wszystkie pojazdy
będą poruszać się z predkością 5 km/h
istnieć będzie znacznie mniejsze zagrożenie wypadkami
niż na osiedlu z maksymalną predkością 40 km/h ?

Czesław