[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 15:03:21 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> Błąd ;-)))
> Bo samochodami kierują jedynie osoby pełnoletnie.
> Czy nie sądzisz ze jesli dorosli będą sie stosować
> do przepisów WEWNĘTRZNYCH obniżających
> prędkość, to także dzieci i młodzież posługujaca się rowerami
> także będzie to robić ?
>
> A chyba zgodzisz się ze mną że na osiedlu
> na którym wszystkie pojazdy
> będą poruszać się z predkością 5 km/h
> istnieć będzie znacznie mniejsze zagrożenie wypadkami
> niż na osiedlu z maksymalną predkością 40 km/h ?

Dobra - przenieśmy dyskusję do wątku parasola.

Ja chciałbym znać realne przełożenie abstynencji instruktora na:

a.) nie picie wśród harcerzy
b.) wychowanie do umiaru na czas kiedy będą już dorośli.

Kiedyś wypowiadał się tu Dudi - nie harcerz, mający doświadczenia w tej
kwestii ze strony innych ngo zajmujących się alkoholizmem. AFAIR
napisał, że to bardzo kiepskie nardzędzie.

Czemu jesteśmy pewnie że to tak działa?