[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 16:03:11 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
[ciach]

> Dobra - przenieśmy dyskusję do wątku parasola.
>
> Ja chciałbym znać realne przełożenie abstynencji instruktora na:
>
> a.) nie picie wśród harcerzy
> b.) wychowanie do umiaru na czas kiedy będą już dorośli.
>
> Kiedyś wypowiadał się tu Dudi - nie harcerz, mający doświadczenia w tej
> kwestii ze strony innych ngo zajmujących się alkoholizmem. AFAIR
> napisał, że to bardzo kiepskie nardzędzie.
>
> Czemu jesteśmy pewnie że to tak działa?

Tak, jestem pewien.
Jednak nie chce mi się powtarzać argumentów z ostatnich 3 dyskusji o 10 p.
Ostatni raz było o tym w grudniu 2004, ale nikt nie kontynuował tematu.
http://listy.czuwaj.net/pipermail/czuwaj/2004-December/000652.html
http://listy.czuwaj.net/pipermail/czuwaj/2004-December/000690.html

Pozdrawiam!

Krzysiek

ps. listu Dudiego nie pamiętam i nie mogę znaleźć. Chętnie bym się odniósł.

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e