[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 17:28:36 CEST

Dnia 28-09-2006 o 16:37:38 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Wiecie co - powiem tak. Nie widzę przyszłości ŻADNEJ dyskusji o 10
> punkcie. Dlatego, że ZAWSZE, ale to ZAWSZE dyskusja toczy się pomiędzy
> ekstremami.

Jasne trzymanie sie Ideałów harcerskich i przestrzeganie zasad to extrema.
No gratuluję ...

  Nie ma możliwości na rzeczową dyskusję. To będzie zawsze
> stek napuszonych bzdur o patryjotyzmie i Ojczynie naszych dziadĂłw.

Jasne, jak nie masz argumentu, to obrzuć błotem argumenty drugiej strony.
Stek napuszonych bzdur o patriotyźmie i Ojczyźnie naszych dziadków. Naucz
sie dyskutować i szanować drugą stronę bo możesz odczuć w praktyce
wzajemnośc oddziaływań i np. ktoś inny może stwierdzić że twoje ideały to
nic nie warta kupa a Twoja praca jest wręcz szkodliwa. Do tego dążysz ?
Może dotrze do Ciebie że są ludzie którzy pracując w ZHP jako
wolontariusze, poświęcając swój cenny czasz i kasę mają cele wyższe niż Ci
sie wydaje?

> Potem o totalnym chlejstwie na obozach, rozpitych 6 latkach

Dane które podałem nie zostały wymyslone. Ile przeżyłeś obozów? Jesteś
taki pewien że na obozach się nie pije ? Czy może Twój punkt widzenia jest
z lekka wykrzywiony przez to że miałeś szczęście trafić do normalnego
środowiska, jakich w ZHP jest mniejszość niestety ?

> i wiernych do ostatka (tam tara dej!) środowiskach, które przemyciły
> Prawdziwe Ideały
> przez cały czerwony okres komunistyczny.

No cóż to jest historia a ta jak wiadomo jest najlepszą nauczycielką.

> I nici z dyskusji. Temat jest bardzo trudny - wiem o tym. Ale Ĺźeby
> cokolwiek zrobić trzeba zacząć ruszać głową a nie tylko szablą.

I kto tu macha szablą ?

> Myślę że zjazd NIC nie zmieni. I dalej będziemy trwali w hipokryzji.
> Voilla!
> g00rek

Jasne najlepszym sposobem skończenia z hipokryzją jest legalizacja picia i
palenia. No gratuluje pomysłu, skutecznośc 100 procentowa.

Heh... mam nadzieje Goo że po prostu masz zły dzień