[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 11:21:22 CEST

Seascout napisał(a):
> Bo wolałbym żebyśmy rozmowę zamknęli (skoro już na ten temat wywiązała się
> dyskusja) do pojęć mieszczących się między abstynencją a trzeźwością. Bo co
> do tego, że alkoholizm, nadużywanie alkoholu, rozpijanie nieletnich itp. są
> złe i nie powinny wejść do kanonu naszych działań - to chyba wszyscy na
> liście się zgadzają...

No właśnie mnie trochę męczy już to. To znaczy wmawianie mi że stoję po
stronie alkoholików... Ech...

Zgadzam się z Rafałem. I proszę zejdźmy już z patologicznych przypadków
włączając nagie harcerki tańczące go go na rurach w stołówkach obozowych
i drużyny wędrownicze o specjalności "picie imprezowe".

:]