[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 18:00:38 CEST

::
::Rafal :)
::Masz niezwykly dar wymyslania sobie jakichs slowek i ich promowania.
::Teraz nagle rozrozniasz miedzy abstynencja i trzeźwością... Nie wie, czy
::Małkowski sie w grobie przekręca, czy moze ze smiechu pęka, ale daj juz
::pokoj takim rozróznieniom, prosze...
[R:]

Nie wiem czy Małkowski leży w grobie, ale to nie ja "wymyśliłem jakieś
słówka". Brałem udział w dyskusjach o tym czego potrzebujemy: trzeźwości czy
abstynencji, jeszcze przed XXXIII Zjazdem. I nie ode mnie wyszło to
rozróżnienie.

Ja widzę różnicę między trzeźwością a abstynencją. I nic nie wymyślam. Inne
działania podejmie ruch gdy będzie wychowywał do trzeźwości i inne gdy
będzie wychowywał do abstynencji. Trzeba tylko określić co jest celem.
Abstynencja czy trzeźwość.

Jeśli Cię dobrze rozumiem (popraw mnie proszę), to chcesz zmienić
perspektywę. Celem jest trzeźwość, a abstynencja jest środkiem do uzyskania
tego celu. Tak?

Seascout